BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

aku tahu ini chumill

http://www.emocutez.com

Monday, May 16, 2011

aku xpena bnci kau !

i never say
I HATE YOU
because
i always say
I LOVE YOU
to my beloved
hehhe ^^
i very love you 
because you so
handsome and cute
hohho ^^
like LEE MIN HOO
i want be 
very very
SWEET COUPLE
like that !
i give  my HEART
only for my special person in my life
that's it's
....................
i want be 
sweet couple FOREVER
(aku rase kau juge mahu macam tuhh)
did you ?
so sweet larh BABY
i want this,,can ?
i say to you !
this is very very 
sweet couple for me !
*okey larh,,aku nk bgy tau korg yang aku xpena wat sume nihh .
like hold hand n wateve 
xpy,,korg tau yang aku nk hold my bf hand 
walau pon kejap . 
simpati larh sket kat aku,,bley ?
haahhha ^^
amat melucukn !
my last sentence to say to you
byebye my love
muuaaahhx !
tatta~syunk ^^









0 comments: